FAQ

slide

1. Do czego mnie upoważnia karnet Open?
Karnet Open upoważnia do nieograniczonych wejść na siłownię, zajęcia fitness oraz korzystanie z sauny. W ramach karnetu przez pierwszy miesiąc przysługuje także członkowi klubu Fit Plan, czyli dopasowanie indywidualnego treningu, konsultacja u trenera personalnego.

2. W jaki sposób mogę opłacić karnet?
Karnet można opłacić osobiście w klubie;
   • gotówką
   • kartą
Można także zapłacić za pomocą:
   • przelewu
   • karty kredytowej
   • polecenia zapłaty

3. Czy można kupić karnet tylko na siłownię / zajęcia fitness?
Nie planujemy wprowadzenia karnetów tylko na siłownię lub zajęcia fitness. Posiadając karnet OPEN można korzystać z wybranych form.

4. Rodzaje karnetów członkowskich:
   •
LOFT OPEN uprawnia do nieograniczonej ilości wejść na siłownię, zajęcia fitness oraz saunę podczas wskazanych przez klub godzin.
   • LOFT TEEN uprawnia do nieograniczonej ilości wejść na siłownię oraz zajęcia fitness (z wyłączeniem sauny) wszystkie osoby do 18 roku życia w czasie godzin otwarcia klubu.
   • FIT SENIOR uprawnia do wejścia na siłownię, zajęcia fitness oraz saunę osoby, które ukończyły 60 rok życia lub więcej. Karnet obowiązuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 16:00, w sobotę od 10:00 do 18:00 oraz w niedzielę od 10:00 do 14:00.
   • LOFT WEEKEND uprawnia do wejścia na siłownię, zajęcia fitness oraz saunę od godziny 17:00 do 22:00 w piątek, w sobotę od 10:00 do 18:00 oraz w niedzielę od 10:00 do 14:00.

5. Co to jest system zewnętrzny?
   • OK System upoważnia do jednorazowego wejścia do klubu w ciągu doby. Rezerwacji dokonuje się na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć. Istnieje również możliwość z korzystania z sauny.
   • Benefit System: Honorujemy MultiSport:
     - Plus (dwa wejście dziennie),
     - Classic (jedno wejście dziennie)
     - Activ (liczba wejść zapisanych na karcie, nie częściej niż raz dziennie).
Rezerwacji dokonuje się na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć. Istnieje również możliwość z korzystania z sauny.

6. Co oznacza miesięczny okres wypowiedzenia?
Jeśli umowa została podpisana np. 20 dnia marca, wypowiedzenie zostało złożone 15 kwietnia, to członek klubu wykorzystuje 5 dni, które już ma opłacone w kwietniu i od 20 kwietnia do 20 maja trwa jego okres wypowiedzenia, za który musi uiścić opłatę członkowską. W tym czasie może korzystać z klubu jako członek. Może również w każdym momencie może cofnąć swoje wypowiedzenie, jeśli tego nie zrobi 20 maja jego umowa zostaje anulowana wraz z wszystkimi jej profitami.

7. Co to jest opłata wpisowa?
Jest to jednorazowa opłata do Loft fitness dzięki której mają Państwo dostęp do swoich profili, kartę członkowską oraz inne profity płynące z członkostwa w naszym klubie.

8. Na czym polega zawieszenie umowy?
Członek klubu posiadający karnet open ma możliwość w ciągu każdego roku od podpisania umowy do 20 dniowego zawieszenia umowy bez konieczności podawania przyczyny. Zawieszenie można dzielić na krótsze okresy. Termin płatności raty członkowskiej przesuwa się o ilość dni "zawieszonych".
Prawo do zawieszenia nie przysługuje w okresie wypowiedzenia.

9. Dlaczego i jak zapisywać się na zajęcia?
Na poszczególne zajęcia jest określona liczba miejsc, dlatego należy się na nie zapisywać, np. po to aby uniknąć tłoku i ćwiczyć komfortowo.
Zapisywać się na zajęcia można poprzez swoją strefę klienta, telefonicznie, bądź bezpośrednio w klubie.

10. Czy można zrezygnować z zajęć i jak to zrobić?
Maksymalnie do 2 godzin przed rozpoczęciem danych zajęć można zgłosić rezygnację.
Rezygnujemy z rezerwacji w taki sam sposób jak się zapisujemy- czyli przez strefę klienta, telefonicznie, bądź osobiście w klubie.
Klubowicz, który 2 razy w ciągu 30 dni nie pojawi się na zajęciach fitness, na które dokonał rezerwacji zostanie zawieszony w prawie rezerwacji miejsc na okres 2 tygodni.
Rezerwacji na zajęcia można dokonywać już na 7 dni przed wybranymi zajęciami.

11. Co oznacza lista ,,rezerwowych osób” przy zapisywaniu się na zajęcia?
Lista rezerwowych jest po to, aby w przypadku odwołania rezerwacji przez innego członka klubu, osoba zapisana na listę rezerwową automatycznie wskoczyła na listę osób uczestniczących w zajęciach. Klubowicz z listy rezerwowej otrzymuje powiadomienie o wolnym miejscu na zajęciach za pomocą SMS.

12. Co to jest Fit Plan?
Fit Plan to autorski program Loft fitness polegający na kompleksowej opiece nad członkiem klubu. Nasi trenerzy ułożą trening na cały miesiąc, który będzie indywidualnie dopasowany dla każdego członka. Zapewniamy też Państwu profesjonalne pomiary ciała na analizatorze składu ciała. Pomiary takie robimy na pierwszej wizycie, a także po miesiącu treningów aby określić Państwa postępy. Przez cały miesiąc Państwa postępy będą monitorowane i kontrolowane przez trenerów

13. Do czego upoważnia karnet Fit Kids?
Karnet Fit Kids przeznaczony jest dla dzieci, mam w ciąży oraz mam ćwiczących na zajęciach MAMA i ja.
Karnet wykupuje się na 1 lub 3 miesiące na konkretne zajęcia. Rezygnacja z zajęć jest możliwa jedynie dla karnetu trzymiesięcznego maksymalnie na 4h przed zajęciami, dwukrotnie podczas trwania karnetu. Po tym czasie rezygnacje nie będą przyjmowane i będzie liczona obecność na danych zajęciach. W przypadku usprawiedliwionej nieobecności, niewykorzystane zajęcia "przechodzą" na kolejny miesiąc. Rodzic dziecka deklaruje uczestnictwo w konkretnych zajęciach przez cały miesiąc np: Zumba Kids, KID pole dance, Samoobrona.