HES Lady Barbell

slide

Hes Lady Barbell - trening siłowy dla kobiet
To nie tylko trening, to nauka i łamanie stereotypów. Kobiece silne i wysportowane ciało, to esencja tych zajęć. Nauczysz się jak trenować poprawnie i bezpiecznie. Sztanga i trening siłowy nie jest tylko dla mężczyzn, udowadniamy to prowadząc autorski program treningowy Lady Barbell. Bazujemy na trzech podstawowych ćwiczeniach, martwy ciąg, przysiad, wyciskanie leżąc na ławce. Kształtujemy sylwetkę uzupełniając to ćwiczeniami pomocniczymi na mniejsze partie ciała.

Sesja treningowa składa się z rozgrzewki, części głównej treningu ok. 30 minut oraz zamknięcia treningu.

KORZYŚCI:
→ kształtuje sylwetkę
→ spala zbędne kalorię,
→ Poprawa siły i wytrzymałości całego ciała bez widocznej rozbudowy mięśni
→ pomaga na bóle pleców i kolan

 

    Zapraszamy w każdy wtorek o godzinie 18:45
    Prowadzący: Trener personalny i instruktor Kettlebell, CrossFit lvl 1, Flexible Steel, Ground
    Force Method Łukasz Zacharzewski

 

Czas trwania: 50 minut
Intensywność zajęć: średnia 
Rodzaj zajęć: wzmacniające, kształtujące, siłowe, wydolnościowe, spalające nadmiar tkanki tłuszczowej

WRÓĆ DO LISTY