HES dolne partie ciała

slide

HES dolne partie ciała - mięśnie pośladków, nóg, pleców
Podczas zajęć ćwiczymy siłowo oraz zwiększamy wydolność organizmu. Trening ten polega  przede wszystkim na wielokrotnym powtarzaniu ćwiczeń. Dzięki temu pozwalają osiągnąć bardzo dobre wyniki i zapewnić płaski brzuch, jędrne pośladki oraz smukłe uda. W trakcie zajęć wykorzystuje się różne przybory takie jak gumy, hantle, sztangi, obciążniki na nogi, duże i małe piłki oraz platformy do step aerobiku. System HES pozwala spalać kalorie nawet do 36 godzin po zajęciach (tzw. efekt After Burn).

Sesja treningowa składa się z rozgrzewki, części głównej treningu ok. 25 minut oraz zamknięcia treningu.

KORZYŚCI:
→ spala nadmiar tkanki tłuszczowej
→ kształtne uda, pośladki, plecy
→ ujędrnia skórę
→ aktywizacja mięśni
→ wzrost siły oraz wytrzymałości siłowej

w każdą środę o godzinie 9:00
Prowadzący: Trener Personalny, instruktor fitness, dietetyk, właściciel klubu Magdalena Grajcar

 


    oraz w każdy czwartek o godzinie 19:30
    Prowadzący: Instruktor fitness Katja Potrzeba



Czas trwania: 40 minut

Intensywność zajęć: podstawowa
Rodzaj zajęć: wzamcniająco - kształtujące, spalające tkankę tłuszczową

WRÓĆ DO LISTY