Pole dance

slide

Pole dance  - w odróżnieniu od innych form ćwiczeń zajęcia nie koncentrują się na wybranej grupie, lecz pracują nad szeroką gamą mięśni a technika tych ćwiczeń wzmacnia całe ciało, kształtuje nogi, brzuch, pośladki, ramiona i oczywiście umysł, używając do tego ciężaru twojego ciała. Dzięki Pole Dance można znacznie poprawić elastyczność i wytrzymałość. Taniec ,,przy rurze” jest zdecydowanie dyscypliną wymagającą, ale jednocześnie dającą bardzo szybkie i zauważalne efekty. Zajęcia dostosowane są do indywidualnych predyspozycji oraz stopnia zaawansowania uczestniczek.

Level O
Zajęcia na rurze statycznej polegające na nauce podstawowych figur i obrotów, takich jak np. krzesełko, strażak, karuzela, front/back hook itd. Zajęcia mające na celu kształtowanie siły potrzebnej do dalszych etapów nauki figur do góry nogami. Na koniec programu podejmiemy próby wykonania podstawowych figur do góry nogami jak np. V, gemini.
Level 1
Zajęcia na rurze statycznej. Nauka figur średnio zaawansowanych, takich jak np. butterfly, superman, scorpio. W większości ćwiczenia figur do góry nogami oraz próby wykonania przejść pomiędzy figurami. Elementy akrobatyki.
Level 2
Zajęcia na rurze statycznej i obrotowej. Figury zaawansowane wymagające siły i odwagi. Do grupy może dołączyć każdy, kto zaliczy program poziomu O i 1. Podczas zajęć będą wykonywane przejścia między figurami oraz pojedyncze figury.

KORZYŚCI:
→ poprawa sprawności fizycznej,
→ smukłe i jędrne ciało
→ wzrost siły
→ poprawa gibkości
→ podczas treningu pracują wszystkie mięśnie ciała
→ poprawa równowagi i koordynacji
→ pewność siebie
→ satysfakcja

 

Zapraszamy w każdy poniedziałek o godzinie 17:00, wtorek 18:00 oraz w czwartek na 17:00
Prowadzący: Trener personalny, Instruktor fitness Marta Lisewska



Czas trwania: 50 minut

Intensywność:    wysoka
Rodzaj zajęć: akrobatyczne

wróć do listy