Pole Dance

slide

Pole dance 
W odróżnieniu od innych form ćwiczeń zajęcia nie koncentrują się na wybranej grupie, lecz pracują nad szeroką gamą mięśni a technika tych ćwiczeń wzmacnia całe ciało, kształtuje nogi, brzuch, pośladki, ramiona i oczywiście umysł, używając do tego ciężaru twojego ciała. Dzięki Pole Dance można znacznie poprawić elastyczność i wytrzymałość. Taniec ,,przy rurze” jest zdecydowanie dyscypliną wymagającą, ale jednocześnie dającą bardzo szybkie i zauważalne efekty. Zajęcia dostosowane są do indywidualnych predyspozycji oraz stopnia zaawansowania uczestniczek.

Grupa Podstawowa
Zajęcia na rurze statycznej polegające na nauce podstawowych figur i obrotów, takich jak np. krzesełko, strażak, karuzela, front/back hook itd. Zajęcia mające na celu kształtowanie siły potrzebnej do dalszych etapów nauki figur do góry nogami. Na koniec programu podejmiemy próby wykonania podstawowych figur do góry nogami jak np. V, gemini.

KORZYŚCI:
→ poprawa sprawności fizycznej,
→ smukłe i jędrne ciało
→ wzrost siły
→ poprawa gibkości
→ podczas treningu pracują wszystkie mięśnie ciała
→ poprawa równowagi i koordynacji
→ pewność siebie
→ satysfakcja

 

Zapraszamy w każdy poniedziałek o godzinie 18:00, wtorek 18:00 oraz w piątek na 18:00
Grupa podstawowa w każdą środę o godzinie 18:00
Prowadzący: Trener personalny, Instruktor fitness Marta Lisewska



Czas trwania: 50 minut

Intensywność:    podstawowa, średnio-zaawansowana i zaawansowana
Rodzaj zajęć: akrobatyczne

wróć do listy