WOD endurance

slide

WOD wytrzymałość
Zajęcia prowadzone w konwencji treningu CrossFit na tego typu zajęciach skupiamy się na budowaniu wytrzymałości. Używamy również sztang, kettli, masy własnego ciała i sprzętu typu AirBike / ergometr.  Zwiększamy naszą wytrzymałość przez trening tlenowy i beztlenowy. Treningi są przekrojowe i zróżnicowane o zmiennej intensywności. Jeśli chcesz poprawić swoje wyniki biegowe nie tracąc równocześnie siły, te zajęcia są dla Ciebie.

KORZYŚCI:
→ Trening nie jest nudny i wprowadza urozmaicenie,
→ wzmacnia mięśnie i stawy całego ciała,
→ dostosowany do umiejętności każdego uczestnika,
→ kształtuje sylwetkę,
→ spala nadmiar tkanki tłuszczowej,
→ poprawia wytrzymałość i kondycję,
→ zwiększenie koordynacji ruchowej,
→ trening sprawi, że będziesz zdrowszy, silniejszy, szybszy i zwinniejszy.


   
    Zapraszamy w każdy poniedziałek o godzinie 19:45  oraz w piątki o godzinie 19:45
    Prowadzący: Trener personalny i instruktor Kettlebell, CrossFit lvl 1, Flexible Steel, Ground
    Force Method Łukasz Zacharzewski

 

Czas trwania: 90 minut
Intensywność zajęć: średniozaawansowana
Rodzaj: wzmacniająco - kształtujący, siłowy, wydolnościowy, spalający nadmiar tkanki tłuszczowej

WRÓĆ DO LISTY