Blog

slide

Proporcjonalność, względem predyspozycji

Czy wiecie, że proporcje naszego ciała mogą pomóc nam w treningu? więcej

Żywienie okołotreningowe, cz. II- Białko w diecie sportowca

Białko jest niezbędne w diecie sportowca, ale czy wiecie jest tak ważne? więcej

Bezpieczne odchudzanie – dlaczego szybciej nie znaczy lepiej?

Nie ważne ile chcesz schudnąć, ważne jest aby tracić zbędne kilogramy a nie zdrowie. Zdrowe i skuteczne odchudzanie wymaga przede wszystkim cierpliwości więcej

Jaki sprzęt przydaje się na siłowni?

Czy są nam potrzebne gadżety na siłowni? I czy tak naprawdę pomagają czy przeszkadzają? więcej

Żywienie okołotreningowe, cz. I Węglowodany przed treningiem

Żywienie okołotreningowe to istotna część budowania sportowej formy. Odpowiednie posiłki mogą wspomóc wydolność, a źle dobrane spowalniać rozwój. więcej

Tempo w treningu siłowym

Wiedziałeś, że manipulując tempem w treningu siłowym możesz uzyskać jeszcze lepsze efekty? więcej

Nawodnienie

Czy pijesz wystarczająco dużo wody? więcej

Improwizować czy Planować

Myślisz, że plan treningowy jest potrzebny tylko sportowcom, którzy regularnie startują w zawodach i chcą poprawiać wyniki? więcej

Antyoksydanty a aktywność fizyczna

Chcesz dowiedzieć się jaki mają wpływ? Przeczytaj poniższy tekst ;) więcej

Kobieta a trening siłowy

Wiele kobiet obawia się wizyty na siłowni, zwłaszcza w tych bardziej „męskich” częściach – w strefie wolnych ciężarów. Czy słusznie? więcej